728x90 AdSpace

  • Latest News

    Çilek Kokusu Tanıtım Fragmanı İzle - Star TV

    Star TV'nin yaz ayları için hazırladığı gençlik dizisi Çilek Kokusu'nun tanıtım fragmanı yayınlandı. Yusuf Çim ve Demet Özdemir'in başrollerinde yer aldığı dizinin ilk tanıtımında renkli görüntüler kullanılırken diziyle aynı ismi taşıyan Çilek Kokusu şarkısı da çok beğenildi.

    Çilek Kokusu Şarkı Sözleri:

    Senin duvarların kadar benim kanatlarım var.
    Dik yokuşların kadar su kaydıraklarım var.
    Çilek kokan hayallerim güneşli günlerim var.
    Bak göründüğü kadar vahim değil durumlar.
    Aşk beni bir kerecik kandırırsın, o da ben istersem.
    Ya sever ya ruhunu yaşlandırırsın, nasıl istersen.
    Boş ver tarih bizi yazmasın, mükemmel olmasın, benim kalbim her şeye yeter.
    Bir mucize sunmasın, hep adil olmasın, hayat bu inanmaya değer.

    İşte Çilek Kokusu Dizisinin Tanıtım Fragmanı:

    Çilek Kokusu Tanıtım İzle, Çilek Kokusu Dizisi Tanıtımı İzle, Çilek Kokusu Tanıtım Fragmanı, Çilek Kokusu Yeni Tanıtım Fragmanı, Çilek Kokusu Tanıtım Fragmanı İzle, Çilek Kokusu Dizisi Fragmanı, Çilek Kokusu Dizisi Teaser, Çilek Kokusu Teaser İzle, Çilek Kokusu Tanıtım Youtube, Çilek Kokusu Fragman Youtube, Çilek Kokusu Yeni Sezon Fragmanı, Çilek Kokusu Fragman STAR TV, Çilek Kokusu Dizisi STAR TV, Çilek Kokusu STAR TV, Çilek Kokusu 2015, Çilek Kokusu Fragman İzle, Çilek Kokusu Tanıtım Fragmanı Youtube, Çilek Kokusu Dizi Müziği, Çilek Kokusu Şarkısı
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Çilek Kokusu Tanıtım Fragmanı İzle - Star TV Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top