728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir?

    İşte Benim Stilim yarışmasının beklenen yeni sezon yarışmacılarını açıklamaya devam ediyoruz. Yarışmanın iddialı isimlerinden olması beklenen Sinem Umaş'ın kim olduğu şimdiden merak konusu.

    İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir? 


    İşte Benim Stilim yeni sezonu yarışmacısı Sinem Umaş Gelinim Olur Musun yarışmasını izleyenlerin aşina olduğu biridir. 1984 doğumlu olan Sinem, Açık Öğretim Lisesi okuyor. Annesi ve babası ayrılmış olan Sinem zamanını sevgilisiyle geçiriyor. İşte Benim Stilim Sinem Tuzlaspor'un futbolcusuyla aşk yaşadığını saklamamakla birlikte sevgilisiyle birlikte açtığı erkek giyim mağazasını işletmektedir. Bir zamanlar Öptün mü şarkısına klip çeken güzel yarışmacı uzun süredir ortalarda görünmediği için inanılmaz değişimiyle dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. 

    Sinem Umaş'ın Şarkısı 


    İşte Benim Stilim Sinem Umaş'ın Fotoğrafları

    Sinem Umaş'ın Resmi İnstagram hesabına @sinemumas, Resmi Twitter hesabına ise @sinemums adreslerinden ulaşabilirsiniz.

    Etiketler: İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir, İşte Benim Stilim Sinem Biyografisi, İşte Benim Stilim Sinem Burcu Ne, İşte Benim Stilim Sinem Kaç Yaşında, İşte Benim Stilim Sinem Kaç Kilo, İşte Benim Stilim Sinem Evlimi, İşte Benim Stilim Sinem Nereli, İşte Benim Stilim Sinem Facebook Twitter Instagram Hesapları, İşte Benim Stilim Sinem Fotoğrafları Videoları, İşte Benim Stilim Sinem Estetik Varmı, İşte Benim Stilim Sinem'in Klibi, İşte Benim Stilim Sinem Gelinim Olurmusun
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top