728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir?

    İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıların Ezgi Ünal'ı tanıyacağız. Ezgi Ünal iddialı ve güzel yarışmacılardan biri. Ezgi Ünal kaç yaşında nereli ne iş yapıyor gibi merak ettiğiniz soruların cevabını bu yazıda bulabilirsiniz.

    İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir?

    İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Isparta doğumlu ancak İstanbul'da yaşıyor. Moda Tasarım mezunu olan İşte Benim Stilim Ezgi 26 yaşında ve şuan çalışmamaktadır. Yarışmaya katılma amacı giyinmeyi ve kendini göstermeyi sevmesidir. Yarışmada talihsiz bir kazaya uğramasıyla akıllardan kalmışa benziyor.
    İşte Benim Stilim Ezgi Ünal'ın Resmi İnstagram hesabı @ezgisell adresidir.
    Etiketler: İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir, İşte Benim Stilim Ezgi Biyografisi, İşte Benim Stilim Ezgi Burcu Ne, İşte Benim Stilim Ezgi Kaç Yaşında, İşte Benim Stilim Ezgi Kaç Kilo, İşte Benim Stilim Ezgi Evlimi, İşte Benim Stilim Ezgi Nereli, İşte Benim Stilim Ezgi Facebook Twitter Instagram Hesapları, İşte Benim Stilim Ezgi Fotoğrafları Videoları
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top