728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel Kimdir?

    İşte Benim Stilim hız kesmeden 3. sezonu ile devam ediyor. Emel Özkızıltaş'ın birinci olduğu final gecesi podyuma çıkan yeni yarışmacılar oldukça iddialı. 3. sezonun çok renkli geçeceği şimdiden belli oldu. Yeni sezonun iddialı yarışmacılarından biri de 30 yaşındaki Elçin Kayadibi Şenel.

    İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel Kimdir?


    İşte Benim Stilim yarışmasının iddialı yarışmacılarından biri olan Elçin Kayadibi Şenel 1985 doğumlu. 30 yaşında olan Elçin Kayadibi Şenel İstanbul'da yaşıyor. Güzellik ve kalıcı makyaj salonu olan Elçin kalıcı makyaj uzmanı. Evli olan Elçin'in çocuğu yok. İddialı olan Elçin tarzın her şeyiyle bir bütün olduğunu düşünüyor ve bu konuda da çok iddialı.

     Elçin Kayadibi Şenel Fotoğrafları


    İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel'in resmi instagram hesabına @ElcinKayadibi adresinden ulaşabilirsiniz.
    İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel Kimdir, Elçin Kayadibi Şenel Kaç Yaşında, Elçin Kayadibi Şenel Nereli, Elçin Kayadibi Şenel Fotoğrafları, Elçin Kayadibi Şenel instagram facebook twitter hesap adresleri, Elçin Kayadibi Şenel Burcu Ne, Elçin Kayadibi Şenel Ne İş Yapıyor? Elçinin Güzellik Salonu, İşte Benim Stilim Elçin Kalıcı Makyaj
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Elçin Kayadibi Şenel Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top