728x90 AdSpace

  • Latest News

    İşte Benim Stilim Cerem Güngüz Kimdir?

    İşte Benim Stilim muhteşem bir sezon finali ile sonuçlandı. İşte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları da aynı gecede görücüye çıktı. Bir birinden iddialı olan İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları arasında dikkatleri üzerine çeken biriside Cerem Güngüz oldu.

    Cerem Güngüz Kimdir?

    İşte Benim Stilim Cerem Güngüz yarışmaya İzmir'den katılıyor. Kıvırcık saçlarıyla ve düzgün fiziğiyle Cerem Güngüz hemen dikkatleri üzerinde topluyor.
    Cerem, İzmir kadının ne kadar stil ve tarz olduğunu herkese göstermeye geldiğini söyledi.

    İşte Benim Stilim Cerem Güngüz kaç yaşında sorusunu merak edenler olacaktır. Cerem 25 yaşında, yarışmaya yaşadığı İzmir'den katılmakta. Bakalım İzmir'in güzel kızı yarışmada başarılı olabilecek mi? İşte Benim Stilim 3. Sezon Yarışmacıları hakkında bilgileri paylaşmaya devam edeceğiz.

    Cerem Güngüz Fotoğrafları

     
    İşte Benim Stilim Cerem Güngüz Kimdir, Cerem Güngüz Kaç Yaşında, Cerem Güngüz Nereli, Cerem Güngüz Fotoğrafları, Cerem Güngüz instagram facebook twitter hesap adresleri, Cerem Güngüz Burcu Ne
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: İşte Benim Stilim Cerem Güngüz Kimdir? Rating: 5 Reviewed By: kim kimdir
    Scroll to Top